Subject: Võibla külas asuvate Roosilla tee 10, Roosilla tee 12, Roosilla tee 19 ning Roosilla tee 21 maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu algatamisest
From: "Anni Teetsmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:59:57 +0200

Tere

Tartu Vallavalitsuse poole on pöördunud Roosilla tee 10, Roosilla tee 12,
Roosilla tee 19 omanik sooviga koostada nimetatud maaüksustele
detailplaneering ning kavandada alale ligikaudu 30 uut üksikelamu krunti.
Sarnane soov oli kinnistu omanikul ka 2019. aastal, kuid protsessiga edasi
liikumisest loobuti ning nüüd on detailplaneeringu algatamine taaskord
päevakorral. Detailplaneeringu algatamise eesmärk ei ole muutunud.
Detailplaneeringuga soovitakse moodustada 33 üksikelamu krunti ning
lisasin manusesse ka algatamise taotluse juures oleva eskiisjoonise. 2019.
a  väljastas Transpordiamet ka oma seisukohad detailplaneeringu
koostamiseks (lisatud manusesse). Soovin küsida, kas Transpordiameti
seisukohad on jätkuvalt samad või on Transpordiameti seisukohad muutunud.
Kui seisukohad on muutunud, siis palun väljastada uued seisukohad
planeeringu koostamiseks. Küsime seisukohti enne detailplaneeringu
algatamist,  kuna soovime enne detailplaneeringu algatamist veenduda, et
huvitatud isik saab aru kohustustest, mis võivad kaasneda planeeringu
elluviimisega.

Lugupidamisega,

Anni Teetsmann

Tartu Vallavalitsus

Planeeringute spetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 5309 9192